maandag 28 maart 2016

Betekenissen van mijn tattoos

In deze blog deel ik met jullie de betekenissen van mij tattoos
Ik heb er 3.
De eerste die ik heb laten zetten, zit op mijn pols.
De tweede boven mijn borst.
En de derde op de zijkant van mijn ribben.


 

De tattoo hierboven heb ik laten zetten samen met mijn zus.
Het zijn 2 vogeltjes. En ik heb ze laten zetten voor mijn opa en oma.
Mijn opa en oma waren altijd erg belangrijk voor mij.
Als ik naar deze vogels kijk, dan denk ik altijd even aan ze.
En dat ik hem samen met mijn zus heb laten zetten, vind ik ook een speciale gedachte.


















 


Deze tattoo heb ik samen met mijn vriend laten zetten.
Deze zit boven mijn borst.
Mijn vriend heeft hem op dezelfde plek, maar dan een wat dikkere lettertype.
Er staat 'lamore vince tutto dat betekend liefde overwint alles in het Italiaans.
Mijn vriend en ik zijn nu 10 jaar bij elkaar.
We hebben samen veel doorstaan en steunen elkaar altijd bij alles.
Daarom hebben we besloten samen een tattoo te zetten.
We wouden iets wat echt bij ons past, en omdat we Italiaans een hele mooie taal vinden.
Is dit uiteindelijk het resultaat geworden.



















 

Ik denk dat deze tattoo wel duidelijk is.
Dit zijn de namen van mijn dochters.
Ik wou graag de namen van mijn dochters op mijn lichaam zetten.
Omdat ik altijd van ze zal blijven houden, en ik zal ze altijd blijven steunen.
De namen zijn aan elkaar verbonden door een hart met een lint.
Maar boven in is het hart los van elkaar, omdat ze toch beide uniek zijn.
Ze kunnen soms niet met elkaar, maar zeker niet zonder elkaar.


Ik weet dat sommige mensen helemaal tegen tattoos zijn.
En dat sommige mensen er juist onder zitten.
Maar ik vind je moet iedereen in zijn waarde laten.
Je moet nooit op het uiterlijk van mensen af gaan.
Het innerlijk is veel belangrijker.

Liefs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten