woensdag 9 maart 2016

Een grote stap



Mijn officiële eerste blog!
Wat vind ik dit leuk, maar tegelijkertijd ook spannend.
Dit is een grote stap voor mij, omdat mijn zelfvertrouwen nou eenmaal niet super groot is.
En ik weet wel, ik moet doen wat ik leuk vind en me niks aan trekken van andere mensen.
Maar goed dat is nu eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan.

Maar ik heb de stoute schoenen aan getrokken en het toch gewoon gedaan.
En ik ben eerlijk gezegd toch een beetje trots op mezelf.
Trots, omdat ik toch de stap heb genomen.
En ik wil laten zien dat ik het kan!

Ik ben deze blog begonnen, omdat ik geen voldoening meer had.
Ik voelde me nutteloos.
Maar ben gezegend met het leven dat ik heb.
Ik heb 2 geweldige dochters, en de liefste vriend die ik me maar kan wensen.
Daarbij heb ik hele lieve ouders, lieve zus en lieve vrienden om me heen

Maar toch miste ik nog wat.
Ik miste het om echt iets voor mezelf te hebben. gewoon mijn dingetje.
Daarna heb ik lang getwijfeld wat ik nu echt wou.
Wil ik weer werken voor een baas. Of wil ik misschien weer naar school.
Maar dat was het toch allemaal niet.
Er was toch elke keer weer wat, waarom ik dat niet zag zitten.

En het telt natuurlijk ook, dat ik nog wel tijd wil hebben voor mijn kindjes.
Zij zijn nou eenmaal het belangrijkst voor mij.

Toen ontdekte ik de wereld van de bloggers.
Ik had bewondering voor deze mensen.
Hoe je werk en je privé toch nog kan combineren.
Ik wist meteen dit is iets voor mij!

Daarna ben ik een beetje op onderzoek gegaan op internet.
Daar zag ik de voordelen en de nadelen van het bloggen.
En eerlijk gezegd, ik zag alleen maar voordelen!
Ik dacht dit ga ik doen!

Dus zo gezegd, zo gedaan!
Hier is dan mijn eerste blog, en er volgen nog veel meer!
Ik ga onder andere bloggen over natuurlijk het moederschap, maar ook lifestyle.
Ik ben ook wel een beetje beautyfreak, maar een echt beautyblogger zal ik nooit worden.
Maar je zou ongetwijfeld wel eens artikelen over bepaalde producten voorbij zien komen.

Ik hoop dat jullie mijn blogs leuk gaan vinden!
En ik zou jullie eerlijk mening enorm waarderen!

Liefs Tamara


3 opmerkingen: