woensdag 9 maart 2016

Dit ben ik!

                                                          Hallo allemaal,

                                                         Ik zal mezelf even voorstellen.

Mijn naam is Tamara. Ik ben 24 jaar.


Samen met mijn vriend, heb ik 2 hele lieve dochters.
De oudste dochter is 5 jaar en heet Florien.
De jongste dochter is 4 jaar en heet Paulien.

Ik ga bloggen over lifestyle, het moederschap en af en toe een beetje beauty.
Ik hoop dat jullie de artikelen leuk gaan vinden.
en een reactie onder de artikelen, zou ik erg waarderen!

                                                      Veel leesplezier!
                                                      liefs, Tamara







3 opmerkingen:

  1. Klara Folkers- van Breda9 maart 2016 om 09:20

    Helemaal geweldig dat je dit gaat doen en een super verhaal. Ben nu al nieuwsgierig naar de volgende verhalen van je en zal dit zeker blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! ik doe mijn best. en er komen zeker meer verhalen.

      Verwijderen
  2. Ik ben supertrots op je dat je deze stap voor jezelf hebt ondernomen. Ik ben nieuwsgierig na het vervolg. Blijf in jezelf geloven, twijfel nooit. Je bent zoals je bent: mooi van binnen en van buiten.

    BeantwoordenVerwijderen